Thursday, June 26, 2008

tinggal seminggu je lagi.....

huhu..lagi seminggu aku dah kena balik kampus dah.rase macam malas je nak pegi.almaklumlah dah dekat 2bulan aku kat umah.hah.tapi nak tak nak aku kena pegi jugak.aku kena teruskan pembelajaran aku.wakaka.semangat nih nak masuk sem baru.haha.dah jadi senior aku ni ek!haha.sabor je la.
hurm.malam selasa lepas ku dapat satu berita buruk.ni pasal family slh sorang bdk kelas BEL120 aku last sem.dia ponn budak kelantan gak.izzat nama dia.menurut sumber yang sangat2 aku percaya,famili izzat ni terlibat ngan kemalangan jalan raya.yang menyedihkan semua orang lam keta tu,which mean ayah,mak,adik2 dia meninggal dunia kecuali adik lelaki dia hanya patah kaki.sekarang ni tinggal dia ngan adik dia yang tu je.dan menurut sumber aku tu lagi,izzat dah xnak balik kampus lagi dah. mesti dia rase down sgt.ku mase dapat brite ni terkejut a jgk.walopon aku tak baik sgt dgn dia tapi bile dgr brite2 mcm ni rase kesian sgt..tambah lagi dia tu satu negeri ngan aku...
ok la.tu je aku nak bagitau.aku nak cepat ni.lain kali la aku update blog ni ye.huhu
tata.

No comments: