Friday, August 1, 2008

jangan main belakang!! ^_^

haha..tajuk macam ntah pape je..ooppss!lupe nak bagi salam.assalamualaikum!
huhu.hello all.tajuk yang aku buat tu ade kaitan sebenarnye ngan keadaan aku sekarang ni.
haha.sekarang ni kelas bel260.kami tengah buat listening exercise.tapi bosan la.lama giler nak abiskan clip listening ni.dah la ulang 2,3 kali.boring betul!hehe..
sebab tu la aku ambil kesempatan yang tak seberapa ni nak postkan blog aku ni.hehe.jahat sungguh!kesian kat pn. jana..nasib la dia dapat student macam aku ni.haha.ayat macam la aku ni jahat sangat2..huhu.
petang ni aku ada koko ganti ngan en.bad..adoi yaii!!malas betul.ape tak nye,group aku yang ade koko petang ni.orang lain best je tido,aku n the gang duduk bawah pokok.nasib2..
huhu.ok la dulu.lain kali la pulak aku post yang baru..banyak story ni nak kumpul.haha.
aku undur diri dulu.tata!

No comments: