Sunday, June 14, 2009

huha-huha

huh!
result dah keluar and alhamdulillah semuanya ok and takde yang sangkut..yeaaaa aku lepas subjek bs!!!rase lega yang amat sangat..haha..tapi cgpa turun sikit..haihh...takpe, ade peluang lagi.. (hurm, rasenye tiap kali result keluar aku cakap camni...)
ari selasa malam and rabu lepas ade kenduri kat rumah nenek sebelah Wea aku..well, agak meriah since semua siblings my dad balik kampung, especially one of my uncle yang dah lama tak balik..dah jadi macam program jejak kasih plak mase dia mula2 sampai umah aritu..kami dah lama tunggu kepulangan dia...hurm..malam tu ade solat hajat and tahlil untuk arwah atuk ..aku, my mom and adik stay kat umah tu malam tu and my dad with kak cheq and angah balik umah sebab diorang ade kelas and keje esoknye tu..pagi rabu tu semua dah sibuk2 kemas rumah, masak2 sebab kenduri tu start lepas zohor..oleh kerana kenduri ni jgak sempena akikah anak2 pakcik2 aku, so ade la berselawat beramai2,panggil jemaah masjid..dah lama tak rase suasana macam tu..yela, dah lama family kitorang takde yang beranak kecik yang nak buat majlis cukur jambul, akikah sume tu..hehe..dah besar camni, aku dapat sorang lagi cousin baru..wan muhammad shazrul iman namanye, anak pakcik man aku..huhu..lupa plak nak amek gambar dia, kalau tak buleh la aku upload..penat tu tak yah cakap la aku aritu..ramai giler orang datang..serentak plak tu..pinggan tak cukup, gelas tak cukup.syok sangat cuci gelas and pinggan,sampai pecah 5,6 biji gelas..haha..'terbulah' sungguh!(tu keje radhi, cousin aku)...entah bila la dapat berkumpul macam tu lagi..tunggu raya akan datang la kot.huhu..

hurm..
nak cakap something tapi tak terluah,
bimbang bila dah tercakap orang akan salah faham,
tapi takkan nak simpan je?
sampai bila?
okay tunggu masa yang sesuai..macam tu?
sepertinya peluang takkan berpihak pada aku..
senang cerita lupakan je..

w.n.a

No comments: