Wednesday, March 17, 2010

tertidur... -__-

petang tadi tercipta satu sejarah bilamana aku tertidur dalam taxi hingga terlepas simpang nak masuk ke rumah aku...serius aku cakap, memang mengantuk giler dalam taxi tadi..nak pulak ade air-cond kan..lagi la nyaman je..at first aku nk pejam-pejam mata camtu je..sekali terus hanyut..sampailah dekat dengan traffic light pekan ketereh tu, driver taxi kejutkan aku..dia tanya aku nak turun kat mane..aiyooo malunya masa tu..hee~ tapi nasib baik kan dapat driver taxi yang baik macam tu..kalau tak...hishh nauzubillah! so nak pendekkan cerita, aku turun taxi kat pekan ketereh tu then pergi ke kedai tempat akak aku kerja and wait for my dad datang amek.. -_-
apa yang aku boleh summarised kan daripada kisah aku petang tadi, nampak sangat aku dalam keadaan kepenatan. sebelum ni mana pernah jadi macam ni..minggu ni waktu tidur memang dah tak terkawal..haishh..ni gara-gara report la..can't wait untuk siapkan report ni..lepas tu aku nak tidur puas-puas!!haha.

till then~~

p/s: AKU PENATTTTT!

~w.N.a~

1 comment:

Qwwrfd said...

hahha....
mencabar sungg0h hari anda...
sy p0n terpikir mcmn la sy nk l.i bln 4 ni... menakutkn jer... hihi..
anyway.... t8 care yek...
jgn penat2 lg....
nnti kang x psl2 trlepas teksi smpai kuala krai kang... uhuhu