Saturday, June 26, 2010

Ada lagi lebih kurang seminggu lagi cuti before I go back to Perak. Haa malas! Tapi kena balik jugak. Ada tanggungjawab lagi yang tak selesai kan. Hehe. Sekejap je rase cuti. Maunya tak sekejap. 2 minggu lebih je pun cutinya. Most of the time duk umah je. Buat lemak. Haha. Okay perangai yang agak buruk di sini. I bet 2 minggu pertama aku akan mengalami masalah sikit dalam bab2 makanan ni. Then sesi pengurusan badan akan berlaku secara automatik. Memang macam tu lah tiap2 kali balik Perak lepas cuti sem.

So point nya sekarang ni, aku kena stabilkan balik waktu tido aku yang sangat tak sihat semenjak habis practical nih. Asyik nak tido lewat je keje nya. Incek BB la ni goda aku suh tido lambat. Pengaruh aku dengan fb la, twitter la, blog la and etc. Haihh. Sangat tak bagus la anda bagi pengaruh kat saya ni wahai incek Bb.

I don't know what will happen to my jadual tido bila kat Perak nanti. Sebabnya I'll bring my incek BB along with me so that it will be easy for me to access the internet tanpa perlu nak menapak pergi fakulti/library/DM/hujung blok kolej. Tapi jauh di sudut hati aku rasa memang perlu nak menapak pergi ke semua tempat yang aku cakap tu sebab keadaan line incek Bb ni takleh nak jangka sangat. Selalu sangat nak sedihkan hati aku. Sobsss...

Suka sangat nak merepek bila dah tengah-tengah malam macam ni. Tido lah!

Till then~

w.N.a


2 comments:

Nur Shaqira binti Mozni said...

waaaaaaaaa... sob3..
best nyer dpt balik kampus...
nnt mira kem salam kt angsana yea..
mish angsana bery much.. huhu
take care always dear..
hopefullu jumpe mase graduation nnt..
insyaALLAH...

amira ahmad said...

Haha.. Tak sangka ada jugak yang nak tinggal komen kat blog yg cam tak best ni..hehe. Thanks yaww!
InsyaAllah klu mira ade pg lepak2 sane eh.. tapi mcm tak best la.. ramai kawan takde pg praktikal including u..huhu.
jage diri jugak! =)
yeah i hope so. I'll see u in our graduation day nnt.. InsyaAllah. =D

rajin2 la eh melawat blog ni lagi nanti.hehe.