Thursday, April 16, 2009

dalam fikiran sekarang ni cuma ada pasal study dan exam..tapi kalau sekadar pikir tapi tak buat ape2 pon tak jadi jugak..ahhh.benci betul..

aku sekarang kat rumah..tapi malam ni dah nak balik uitm balik dah..
selama 6 hari kat rumah ni sempat la cari ketenangan (kononnye la) yang aku nak..haha..poyo je..ari sabtu lepas sempat pegi picnic ngan family..bestt kot pantai tu..takde orang pon..nak mandi pon selesa..heheh..dengan angin sepoi2 bahasa,suasana nyaman kami satu family duduk makan nasi dan roti canai..(roti canai home made tau!)..nikmat nye tak terkira..kebetulan my big brother pon balik, lagi la best..huhu..

pastu rumah aku masih lagi dalam renovation..nak tengok astro pon tak boleh sebab piring nya kena buang..kena la tunggu sampai dah siap renovate baru boleh pasang balik..aku balik next month semuanye dah kembali kepada sediakala la kot...hehe..


hurm..aku tengah fikir benda lain sebenarnye ni..kiranye keadaan aku sekarang boleh dikira macam lirik di bawah:

"ohhh i've been traveled all this road too long
just trying to find my way back home
the old me is dead and gone
dead and gone.."
xde la sampai macam tu sekali tapi tu lahh..cuba menjadi orang yang baru..tapi tak jadi jugak..masih lagi orang yang same,masih lagi amira ahmad yang sama..
aku bukan nak ubah keseluruhan diri aku tapi aku nak buang satu perasaan yang sepatutnya dah lama aku buang..aku nak elak dari jadi makin kritikal.tu je..sebab rasa tu akan memudaratkan aku sendiri..aku yang jadi mangsa..orang tu dah tak pikir sume ni..
jangan risau..aku bukan nak jadi sorang yang lain dari sekarang..aku masih lagi wan noor amira yang korang kenal..tapi aku nak jadi orang lain pada pandangan orang tu..
T_T
i better stop now..
tak nak jadi emosional macam tariq..
tata!!
w.n.a

No comments: