Tuesday, April 7, 2009

masa suntuk tapi kena buat and siapkan banyak benda..
nak guna duit lagi..duit sangat2 penting untuk sebulan terakhir ni..


dan minggu terakhir belaja ni rasenye sifat sabar dalam diri ni kena tinggi sikit..selalunya dah memang sabar pon...tapi minggu ni lain..tetibe ter'detect' something yang kurang enak di sekeliling ni..tapi tak boleh nak buat ape sebab ianya berlaku di bulatan yang dekat..(entah faham ke tak korang ngan ayat ni..)..soo aku amek keputusan nak biarkan je..selagi tak memudaratkan aku, aku tak kisah.tapi tak nak la sampai memperlekehkan kesabaran ni plak..


jumaat ni nak balik kampung..nak cari ketenangan sebelum datang balik nak amek final untuk part3..haha..cari ketenangan la konon..tapi betul la..takde tempat yang lebih tenang melainkan rumah sendiri,katil sendiri,tv kat rumah sendiri...(even rumahku tak sebesar rumah korang and it is still under renovation,aku tak kisah,..nak balik rumah jugak!!... :D)

i better stop now..
sebab, tetiba rase tak selesa dengan keadaan sekeliling..
hurm..jauhkan aku dari sifat2 yang tak elok..aku tak suka bila macam ni...


p/s: terpikir sesuatu yang sama dengan idea seorang kawan aku, tapi mungkin masalah ni timbul masa ni je kot..semua orang tengah stress dan aku tak sepatutnya judge berdasarkan keadaan ni je..

No comments: