Thursday, July 23, 2009

mau balik

huh...
setelah lame tak update, tetiba nak update plak pagi ni..sekarang aku ade kat KL Sentral..pukul 2 a.m mengadap laptop kat MC'D ni sementara nak tunggu hari siang..pastu bila dah siang kami akan bergerak ke Hentian Putra.nak naik bas balik kelantan kampung halaman kesayanganku.haha.nasib baik abang aku dah tolong belikan tiket.tak la susah2 nak mencari tiket lagi nanti.huhu.naik KL ni pon sebab terpaksa je.mane taknye, tiket nak balik kelantan dah sold out.mentang2 la dapat cuti lame, semuanya rushing je nak balik.dapat tiket train tadi pon dah kira sangat2 bernasib baik..thanks to Wan Deen sebab sanggup nak beratur tadi.hehe.and tak lupa a big thanks to Bob sebab sanggup balik amek aku ngan sue kat kampus tadi even dia dah ade kat ipoh tadi.hehe.tadi memang nampak sangat students kelam kabut nak balik..aku pon jadi berdebar2 tadi.mase THR bagitau sal dapat cuti seminggu ni, tetiba ade rasa sebak,takut and macam2 lagi la..maybe sebab benda yang unexpected macam ni yang buat perasaan tu timbul.lepas keluar dari kelas Cik Teh tadi, memang ingat nak cari tiket je..kalau tiket senang nak dapat takpe la.ni tak.kena pergi Medan Gopeng dulu baru boleh jumpa tiket..nak booking tak boleh..terpaksa la guna semua inisiatif (betul ke aku eja ni?) yang ade..terima kasih la pade semua yang tolong nak carikan tiket untuk aku tadi..korang memang orang yang bertanggungjawab la.huhu..
pastu mase dalam perjalanan nak pergi ke Medan Kit tadi, ade la ternampak eksiden kat depan petronas bandar U..melibatkan students jugak kot..bahaya betul..nak balik kampung tetiba jadi macam tu plak.tapi tak sure la ade yang cedera ke tak.harap2 takde la..so, moral of the story, pandu cermat jiwa selamat.

and dalam masa seminggu yang lepas aku telah mungkir janji yang aku sendiri buat..ape sebabnya aku pon tak tahu.kan aku dah cakap, kalau soal tu je mesti aku failed dan lemah.so, sape yang patut kena marah sekarang?..mestilah aku kena marah diri aku sendiri kan..
susah bila kena macam ni..

w.n.a


p/s: aku dah ngantuk sebenarnya ni..kat mane nak tido ni?...

No comments: