Sunday, August 9, 2009

assalamualaikum..
berjaya jugak aku online hari ini..dah berapa hari asyik tertangguh je niat ni..tiap kali nak online, ade je yang menghalang..huhu..oh ye, aku dah kembali ke kampus kesayangan jiwa raga aku ni.dah seminggu dah pon aku kat sini..tapi ade jugak orang yang demam2..one of my friend, Ema diberi cuti seminggu sebab demam.baru je datang dah kena balik lagi..kesian betul..
dan mase cuti hari tu aku takde buat ape2 pon..dok diam2 je kat rumah..kononnye mcm kena kuarantin la..haha..tapi nasib baik ade si amirul tu..boleh la buat hilang bosan..makin nakal budak tu..ade je benda yang dia nak cakap..riuh rumah dengan suara dia..mulut tak berhenti2 bercakap..bila suruh tidur, boleh pula cakap macam ni,(dengan pelat2 ye..aku dah ubah ayat tu..takut korang tak paham..hehe) " mata adik ni tak ngantuk lagi la...tak malam lagi la..mane boleh tidur..and bla..bla..bla.."last sekali aku pula yang tertidur..btw, semalam birtday dia..dah besar anak buah aku tu.takde besar mane pon..baru tiga tahun..31st july aritu birthday kakak dia..dah selamat potong kek dah pon aritu kat rumah nenek aku.takde big party pon..kek yang kecik molek je..cukupla sepotong sorang..hehe.
sampai sini saje dulu..nani aku post lagi entry2 lain..huhu..

tata!

w.n.a

to sarah and amirul, happy belated birthdays!
che ya loves both of you! :)

No comments: