Saturday, October 25, 2008

from seri iskandar to ampang

assalamualaikum!!!!!!!
n selamat sejahtera to all. hehe.. arini stat cuti untuk study week. ari khamis ni dah start final exam dah. it's quite cuak actually tapi aku terpaksa berlagak cool.haha.nonsense betul! aku takut sebenarnya ni.takut tak dapat nak kekalkan prestasi aku last sem.anyway,wish me luck haa!
aku sekarang ni ade kat rumah kawan aku merangkap one out of four kakak aku kat kampus tu (maybe) haha kat ampang. saje nak ikut dia balik rumah.maklumlah tak biasa datang ke KL ni. thank GOd her parents agak sporting n aku tak la cuak sangat nak stay kat rumah dia untuk 2,3 hari ni.hehe.thanks jannah for bring me to your house. huhu. kalau tak tak kenal la aku ampang ni. haha. aku ni mane la ade datang bercuti kat KL. sedara pon takde, watpe nak datang. and abang aku pulak tinggal rumah bujang,takkan la nak pergi rumah dia.tunggu la nanti aku dah kerja,ade la kot peluang nak kerja kat KL ni.hehe..
hurm,semalam mase aku kat pudu n tengah jalan nak pergi stesen LRT, ade insiden yang agak menakutkan (err yela kot).huhu. ade sorang nurse ni nangis macam orang kena histeria,gilerr ahh takut aku dengar.dia punya nangis tu menjerit2.memang menakutkan.dah la menjerit2,kuat giler dia nangis.satu pudu la kot dengar dia nangis.aku tak sure sebab ape yang buat dia nangis sammpai macam tu sekali tapi dengar orang sekeliling tu cakap,kes ragut.entahlah kes ape sebenarnya.huhu.whatever la..
tu la first time aku menjejakkan kaki kat pudu n dah terpaksa tengok scene macam tu plak.takut jugak.patut la orang cakap,kat pudu kita boleh jumpa macam2 orang.ade yang jahat,baik,bahaya,tak bahaya n etc.huhu.
n ikut plan yang jannah baru kasi tau aku tadi,lepas makan tengah hari,dia akan bawak aku ke KLCC.kakak dia nak hantar.kalau ikut plan yang asal,nak pegi times square je tapi dah kakak dia ponn nak keluar,terus tukar plan.huhu.aku ikut je.dah nama ponn datang tempat orang,ikut je la mane diorang nak bawak kita.betul tak?hehe.
okay la.rasenye dah takde ape yang nak di story kan...
sampai ketemu lagi!
tata!!

w.n.amira

No comments: