Tuesday, October 7, 2008

huaaaa!!!!

hampeh btul la hari ni...aku bukan main semangat nak naik bas nak balik kampus.alih2 silap tiket plak.ni kerani bongok tu la punye pasal.buley plak silap cop kat tiket aku tu.sepatutnya aku naik malam tapi dia p cop kat situ pagi.aku mane la tau tiiket aku tu sepatutnya malam.mulenye aku cuak gak,kot2 tiket aku memang takde,rupenye untuk bas malam.gilerr babbb btul la..
tensen aku.ni nak balik umah jap lagi,sah2 kena gelak kaw2 ngan akak aku yang sorang tu..
kelas aku esok kul9 pagi..alamatnya tidur lam kelas la aku esok.dah la klas bel..aadoiii yaiii!!!
hurmmm.tensen nye....
nanti bile korang nak beli tiket,make sure tanya kerani tu betul2 masa naik bas.kang tak pepasal jadi macam aku arini..
okeypp la..tu je yang mampu aku taip wat masa sekarang ni.ade cerita len sebenarnye nak story tapi len kali la..
tapi yg pastinya,aku sangat kecewa sekarang ni..sgt2 kecewa..
sampai ketemu lagi...

No comments: