Friday, January 9, 2009

ape??....

minggu ni baru betul2 kelas start belajar..and aku dah rase makin selesa belajar dengan classmates baru..ala tak de la baru sangat ponn..mase part1 aku dah pernah sekelas dengan diorang tu..boleh la setakat nak buat borak2 tu..tapi still rase kehilangan jugak la..yela dah dua sem belajar dengan orang yang sama,alih2 sem ni kena tukar plak..dah la nadzeri buat kejutan di tahun baru aritu,,buleh plak dia quit uitm tanpa beritahu aku ngan beberapa yang lain..mulanye bengang jugak la..tapi bila pikir2 balik maybe dia xnak kecoh2 kot..yela nadzeri yang aku kenal mmg low profile orangnye..dia quit pon sebab dapat SPA..so nadzeri,if you read this, i wish you all the best at the new place..gonna miss you!!x dapat la aku nak dok belakang kau lagi time exam measurement...

and quick confession, aku dah penat dengan alasan!!cukup2 la nak bagi aku alasan yang unreasonable..ape salahnye nak terus terang?ni yang susahnye bile terlalu mengharapkan sesuatu yang sah2 takkan dapat..ingat aku patung ke ape?..

bila masalah aku dengan dia nak selesai?
aku selalu cakap dah taknak terlibat dengan dia lagi tapi kenapa aku lemah sangat ni?
kenapa time aku dah ready nak jauhkan diri drpd dia,dia datang?
for what reason dia buat aku macam tu?
ke sebab aku sendiri yang terlalu berterus terang dengan dia..jadi dia ingat boleh nak main2kan aku,mcm tu?..

p/s: aku takkan tanya pasal tu kalau aku rase benda tu tak penting..kau ingat kau je yang ade perasaan?aku pon ade..kalau nak ikutkan aku yang lebih makan hati daripada kau..
so,jangan nak jadikan aku yang suke bertanyakan soalan yang sepatutnye aku tahu sebagai mangsa...

No comments: