Thursday, January 1, 2009

i'm back!!!

elo!!
bertemu lagu kita..aku dah ade kat kampus ni..last sunday lagi aku balik sini..sedang siap sedia nak mulakan kehidupan baru di semester baru ni.haha.esok ade klas construction economy..dari jam 0800-0850..sekejap je kan?tu la..kitorang tgh nak adjust ngan lecturer nak bawak klas tu ke hari lain.hehe.
hmm..sebenarnye aku tgh fikir mcm mane nak catch up balik pointer aku tu..teruk la aku punye result aritu...dah hancur harapan aku nak jadi calon ANC..tapi kebanyakan kwn2 aku semuanye jatuh pointer diorang..yang dapat dekan aritu,this sem x dapat..kalau ade yang maintain pon sipi2 je..teruk betul..nasib baik semuanye lulus..tu yang syukur sangat2..
tapi yang tak best nye,kelas e telah dibubarkan..and semua budak kelas aku tu dibahagi2 kan kepada 4kelas lain yan ade which is a,b,c n d..aku ditetapkan untuk masuk ke kelas c tapi kawan aku pergi register kan aku kat klas b..and semalam aku bertekad nak masuk kelas a..pergi bincang leklok ngan lecturer aku,known as cik su and dia setuju nak masukkan aku ke kelas a..
well aku rasa ade baiknye aku masuk kelas a sebab aku rasa kalau aku masuk kelas b tapi aku x bhagia,xde maknenye jgk..so,baik aku ikut kata hati aku sendiri..

No comments: