Saturday, January 31, 2009

the condition...

assalamualaikum... :)

huh! i'm not doing well today.. demam la plak.. dah la malam ni nak naik bas nak balik kampus dah.. dengan sejuk aircond nye.. aishhh... dah pedih hidung aku ni.. dari semalam lagi dok menenyehh hidung yang sememangnya tak mancung ni dengan tisu..huwaaaaaaaaaa!!! :(
bila dah dalam keadaan macam ni, angin pon tak berapa nak elok jadinye.. cepat je nak bengang..
nasib baik adik aku takde kat rumah.kalau tak,dia je la yang jadi mangsa..dah la internet lembab..tension aku.. dari tadi lagi nak download soalan past year paper tak dapat2 lagi..
dengan website student portal nye tak dapat bukak lagi dari tadi..dugaan betul la..serius dowhhh hari ni cc ni betul2 menguji kesabaran aku..


ok kita tinggalkan hal tu..kita cakap hal lain plak..malam ni aku dah nak balik uitm balik dah.. dah abis cuti aku seminggu ni..kalau ditanya ape aku buat cuti2 ni..jawapannya semestilahhhh NOTHING..takde buat pape pun..sebab tu la bosan yang teramat sangat..bak kate kawan aku, bosan tahap cipan..hajat di hati nak keluar dengan diorang yang dipanggil kawan tapi takde sorang pon yang boleh memenuhi hajat aku tu..takpe la,mungkin takde rezeki nak keluar dengan diorang ataupun diorang tu busy..
sooo,the conclusion is,time cuti aku kena la pandai2 bawk diri supaya tak mengalami gejala kebosanan yang amat lagi..contoh aktiviti yang boleh dibuat:
  1. tidurrrr (sebenarnye tu la activity yang agak bosan aku rasa)
  2. tengok tv (dah selalu sangat dah buat)
  3. haaaaaaa layan sarah dan amirul (my sister's children...idea yang bagus)
  4. membuat lawatan sosial ke cc..(haha..ni activity wajib aku)
ape2 je la yang aku merepek ni...dah la.. makin lama au kat sini,makin banyak yang aku merepek..banyak lagi sebenarnye nak story ni..tapi masa tak mengizinkan..haha..poyo je..yela,sape suruh internet ni lembab sangat..

ok la ye...gtg now..azan zohor dah kedengaran..
sampai ketemu lagi..
tata..
assalamualaikum... ^_^

No comments: