Sunday, February 15, 2009

jalan2...

assalamualaikum..
hehe..aku muncul lagi..
semalam hari yang agak memenatkan tapi tak kisah pon sebab kami enjoy.hehe..
selepas lame perancangan dibuat and aku sendiri pon nyaris2 tak pergi,akhirnya semalam sagala perancangan kami tu berjalan dengan lancar semalam...aku dengan 9 orang classmates aku yang lain (qs3e) pegi picnic kat air terjun di beruas..lebih kurang pukul 10a.m. la kot kami sampai kat sana..and pukul1p.m lebih kami bertolak ke lumut (dah x tahu nak pegi mane sebenarnya) and merayau2 kat sane,makan abc (abc tak best!aku keciwa) :p ...
lepas tu dah bosan kat lumut tu,kami decide nak pegi teluk batik plak..kat sane kami menikmati keindahan tepi laut (wahaha)...tu sebenarnya 1st time aku pegi teluk batik tu..and tempat tu agak menarik..huhu..
lebih kurang pukul 6.35pm kami bertolak balik ke kampus..and aku dah rase hampa sebab aku tak puas lagi sebenarnya keluar..hehe..bosan kot kat kampus bila weekend..bila masuk je pintu depan tu aishhh boring aku dah datang dah..huhu.. :)
konklusi sesi perjalanan kami semalam:
best la jugak and aku enjoy..boleh la jugak nak rilex kan minda ni..walaupun masalah timbul sket tapi kami tak kisahhhh...hehe..yang penting happy..
to fahmi,ba,haq,nazmi and tariq: terima kasih banyak2 sebab bawa kami and minta maaf la kalau ade terkurang and terlebih..lain kali plan la lagi eh..
hehe
what else?
aku nak balik rumah tapi tak tahu jadi ke tak..
tiket mahal and duit plak kekurangan....
aishhhh..
nak balikkkkkkkk!!!!
hurm ape lagi eh?
dah takde pape la kot..
nanti ade masa,update yang baru akan menyusul..
gtg now.
sampai ketemu lagi..
tata!
w.n.a

No comments: