Saturday, February 28, 2009

rasa hati











assalamualaikum...
lepas seminggu aku hidup dalam keadaan yang sangat busy,baru hari ni aku dapat betul2 rilex..yela,mau nya tak busy..ari isnin kena submit measurement.hari selasa presentation material.hari rabu plak ade test bs..(tapi nasib baik cancel)..ari khamis ade presentation ctu (cancel jugak) and hari jumaat ade test bs yang tertunda tu and dis time memang test tu berjalan seperti yang dirancangkan dan juga presentation constech..(tu pon nasib baik dapat ditangguhkan sehingga dua minggu lagi..)tapi masa kitorang memang banyak dihabiskan untuk prepare semua tu..even banyak yang ditangguhkan tapi kami sangat busy..kebetulan plak dalam satu minggu semua kena buat..penat tak terkata.. *sigh*
dalam keadaan baru nak rilex, ade plak timbul something yang aku tak suka..kali ni aku dah tak kisah dan tak nak ambik tau dah..dah penat dengan benda2 yang tak munasabah dalam istilah 'berkawan'...bukan semua orang berfikir sama dengan ape yang kita fikir..depan semua ok tapi kat belakang Tuhan je yang tau..tu hak diorang and aku malas nak masuk campur..kalau timbul masalah tau plak nak cari..i'm totally sick with this!ni la manusia..hipokrit je lebih..tak suka la macam ni.. :(



gambar kat atas tu saje je aku letak..baru 1st dapat upload gambar kat sini..hehe..next time bolehla aku upload lagi.haha..
haa hari khamis depan aku balik rumah..yeh2!!!tak sabar nak balik..nak jumpa orang2 kt rumah...
dan satu pengakuan jujur:
saya sayang kamu!!!!!
sekian,terima kasih...
w.n.a




























































No comments: