Saturday, February 21, 2009

online lagiiiiiii..... :p

aku online lagi..kali ni kat tempat berbeza..bukan dekat kafe FSPU and bukan juga dekat dewan makan kesayanganku..hehe..kami kat fakulti OM (OFFICE MANAGEMENT)...(ramai orang cantekkk2 kat sini...mase hari ade klas je la...weekend mane ade)...petang ni hujan sebenarnya..tu yang aku and mira amek keputusan on9 kat sini je..takut la nak jalan dalam hujan beserta ngan guruh sekali..

and tujuan on9 hari ni sebab nak cari gambar untuk dimasukkan dalam slide presentation nanti..gambar dah ade...banyak la plak sampai tak tau nak amek yang mane..ahhh bantai je la..hehe..janji ade gambar..masih terngiang2 lagi cik mimi pesan..katenye : "haa kamu nanti masukkan la gambar banyak2.."....yes miss, kitorang akan letak semua gambar yang cik nak..nak softcopy gambar ni pon kami bleh bagi..haha..

sooooooooooo malam ni buleh kot nak rilex sket..measurement dah siappp..(yahoooooooo) tinggal nak buat notes untuk ditaip dalam slide nanti je..huhu...

ape lagi?....


tu je la kot omelan aku kali ni..


p/s: wish me luck untuk presentations dan test BS next week..
untuk orang tu,cukup2 la..penat dengan sikap yang ntah pape..baik aku buat hal sendiri.
untuk orang lain, sekali lagi aku cakap please be reasonable man..aku dah makin tak faham jadinye..what do you expect from me actually??huh!!

tata!

w.n.a

No comments: