Monday, March 30, 2009

a lot of things to say...

assalamualaikum and salam sejahtera.. well, macam biasa..busy sangat2 and kebizian aku takkan habis sampai la tarikh keramat 100409 tiba..why tarikh tu? sebab esoknya tu dah start study week!yahoo!! no more assignments! yeahh..haha..terlebih excited la plak..aku akan balik kampung for a week and datang balik untuk amek final exam.huh!!dah nak final rupanya..kejap je rase.. aku pon tak tahu dah sedia ke belum aku nak berdepan dengan FINAL EXAM..iskk...

ok balik ke tujuan asal aku buat entry kali ni, ade benda nak story..banyak sangat tapi tak semua aku boleh share dalam ni..hehe..cover beb,cover! :D

hari jumaat lepas aku join perbarisan kontinjen (err aku tak sure ape ejaan yang betul untuk perkataan tu...sorry..hehe..buat malu je) kolej untuk kesuma (sukan di antara kolej2 kat uitm ni)..haha..it was soooo exiciting!kitorang takde la kena kawad2 ni..just beratur and berjalan dalam barisan.memandangkan kontigen kami paling ramai, so kami la yang agak bising di sepanjang jalan nak ke padang tu..(agaknye la kot..)hehe..sepanjang tiga sem kat sini tu first time join perbarisan kesuma..mase part1, aku lari balik kampung and mase part2 plak,kesuma takde sebab event ni dua sem sekali baru buat..hehe..walaupun dalam hujan tapi semangat tu tetap ade..yeahh!!

pastu malam 280309 ade earth hour kan..haa kami sahut cabaran tu..dengan semangat nihh aku tutup lampu..aku keluar la kejap pegi masuk bilik depan tu..tiba2 je keadaan gelap.awalnya,tinggal lampu koridor je.tapi lepas tu gelap gulita terus.memang bersemangat tinggi la diorang ni..sangat bagus.tapi yang tak bagusnya diorang matikan terus dengan elektrik selama satu jam tu..blok kolej aku memang totally blackout and laptop aku yang terpasang without battery mati terus..nasib baik bukan tengah buat assignment time tu.kalau tak,semua hilang and aku akan cari orang yang sesuka hati buat keputusan tu dan suruh dia buat balik..hishhh...lampu jalan pon diorang matikan..bahaya betul..buatnya ape2 jadi malam tu?..sape nak jawab?...

pastu esoknya aku dah start busy buat assignment spec..semalam seharian aku mengadap laptop semata2 nak siapkan benda tu..keje2 mengedit here and there sangat2 merumitkan..penat tau..sampai tak turun makan aku semalam..alih2 bila hantar arini, kena betulkan plak..huh..berasap la jugak..tapi takpe la,nak markah punya pasal..

ok la..
budak2 ni dah bising nak balik..
gtg now!..
tata!!

w.n.a

No comments: