Monday, March 2, 2009

main-main

assalamualaikum and salam sejahtera..
hehe..sekarang ade dalam kelas untuk subjek bel311..well,everytime kelas bel macam ni la keadaan kami ni..datang kelas keje nak main2 je.haha.tapi main2 pon,kami tetap buat keje jugak..tadi ade practise speaking test yang dijangka akan diadakan next week..tergagap2 jugak la tapi aku cuba untuk cool.hehe.poyo je.outline pon dah dihantar tadi..sebab tu la bawak harta kesayangan ni..aku,mira azmi and halim siapkan outline tu then pegi print kat kiosk lepas tu hantar..dah siap satu tugas (err dah lama tertangguh sebenarnya.. :p).... and malam ni sepatutnya ade perjumpaan dengan TP HEP kat DSI tapi dibatalkan plak atas sebab2 tertentu..ahh nevermind la..takde terus pon bagus gak..ngeeeeee..naya aku kalau tak dapat kolej next sem..

aishhh...sebenarnya aku dah tak sabar nak tunggu hari khamis malam ni..aku nak balik!yeah2 nak balik..dah teringat sangat2 dah kat rumah ni..tadi call sarah and amirul,best je dengar diorang gelak2..aku tengah cakap dengan sarah,amirul kat belakang sibuk je nak cakap dengan bahasa dia yang hanya umi and abah dia faham.haha..miss them so much laa!! sobsss... :'(

haa ni lagi satu..aku tengah sibuk2 menaip ni,kawan aku sibuk je nak suruh aku kutuk dia dalam blog ni..ape ingat blog ni untuk mengutuk je ke?huhu..sibukk je nak suruh taip nama dia la,email dia la..hishhhh suka cari publisiti betul kamu ni MR.NAZRUL..

what else?dah takde kot..next time la plak..tunggu entry baru ye..


-------tengah fikir entri baru---

hehe..

sampai ketemu lagi..
tata!!

w.n.a

No comments: