Saturday, January 16, 2010

hurm..apa yang nak dicakap:
1.sudah berjaya dapatkan baju,jeans dan sandals baru..haha.. :p
2.perlu mendapatkan scale rule kipas supaya senang nak buat kerja especially bila nak kira reinforcement beam dan yang sewaktu dengannya dan paling penting tak perlu lagi menggunakan yang orang lain punye..have to say this, tempat praktikal saya tidak menyediakan kemudahan ini.. -__-
3.sehubungan dengan perkara di atas, my friend, siti amirah bt azmi, dengan baik hatinya menawarkan dirinya untuk tolong belikan dan siap nak pos ke rumah pembaris itu..hooo yeaahhh! love u mira!
4.my log book masih kosong,suci dari sebarang tulisan di atas helaiannya..bila mahu mula tulis ni wahai amira?...jangan sampai supervisor kesayangan bersungut sudah.. :|
5.saya terfikir, rasanya saya telah buat kesilapan yang separa besar..dush!!!kan bagus kalau diam je.. :|

setakat ni je la dulu..
sekian.

~w.n.a~

p/s: ayat2 kat atas tu macam terlebih skematik pula..ahh apa saya peduli?ini laman saya kn?..
buat2 lupa, saya berada di kelantan sekarang.esok hari ahad dan bukannya cuti hari minggu.esok kerja rupanya..adeihh.... -___-

No comments: