Tuesday, December 1, 2009

hey!
pengakuan:

aku rasa jealous..

sangat-sangat jealous..

kenapa?

aku pun tak tahu..

tak sepatutnya aku rasa macam ni pun sebenarnya..

tapi tu laa..

gedik sangat kan pergi selongkar semua yang ada..

konon-konon nak tahu semua..

hampeh..

kan dah jadi macam ni..

just move on..

move on..

sila buat macam yang telah dijanjikan..

sila berkelakuan seperti yang sepatutnya..

sila jangan ulang benda yang boleh buat diri sakit hati tanpa alasan yang kukuh..

dengar kata hati dan buka minda..

semoga jumpa apa yang dicari dan dikehendaki..

sekian, terima kasih.


p/s: tu boleh dikira sebagai sesi luahan perasaan la kot since teman luahan perasaan aku agak sibuk dan takde masa nak melayan budak2 macam aku ni.heh.dah lama nak cakap tapi tak tertaip dan tercakap kat sesapa..atau mungkin patut merehatkan diri daripada sesi berterus-terang tentang sesuatu ni buat sementara waktu.. :p

ohh ya..adik aku..adik bongsu aku yang tiap2 hari jadi teman bergaduh aku kat rumah ni, siap boleh kejar2 dalam rumah ni tadi dah selamat bersunat..haha..dah besar rupanya dia..haritu dapat result UPSR dengan keputusannya 2A, 2B and 1C..ok la tu dik.maths dapat A kira bagus la tu.kakakmu ini pun tak cemerlang jugak dulu..(aku mengalami zaman kejatuhan time tu..sungguh, tak tipu pon..huhu)..i know u can do better..usaha lagi bila dah masuk sekolah menengah nanti ya! love u adik!

and today, 1st december was my 19th birthday..alhamdulillah..sudah hampir mencapai dua dekad rupanya..banyak benda lagi aku kena dan nak buat.. :)
dan aku berkongsi tarikh keramat ni dengan adik bongsu aku tu..
to ADIK, HAPPY 12th BIRTHDAY!may Allah bless u and love u always..nanti dah sihat kita suh Ma and Wea bt party yea!haha.. :D
and to my cousin too, khaleeda..dia pon share tarikh dengan kitorg jugak tau..happy birthday juga!yang ke-10 rasenye.heheh.budak2 lagi..

so, is there anyone kat luar sana yang bermurah hati nak sponsor kek kat kami yang handsome and georgeous ni??haha..poyo je.. :p

(sekarang jam dah 0334am and aku belum tidur lagi..haihh..nak jadi musang ke mira??esok nak keluar for girls day out..yeah2!haha..harap2 tak hujan. kalau tak tersekat dalam banjir..ohh tidak!! :| )

ketemu lagi..

~w.n.a~

No comments: