Friday, December 11, 2009

result untuk exam semester 4 dah dapat semalam..alhamdulillah..semua ok dan lulus..tapi gpa dengan cgpa turun..dah jadi macam part2 dulu..adeihh..trauma dah aku dengan exam sesi july-november ni..ramai kawan aku dapat tinggi..ada yang dapat dekan sekali lg, ade yang hampir2 nak dapat dekan and ade jugak yang mengalami kejatuhan pointer..*sigh*
aku punya result ade 2 grade je..b,b,b,b-,b and b..see?eco dpt b-?haha.macam tak percaya pun ada.but still aku bersyukur..tak sia2 assignment group aku kena buang ikut tingkap dari tingkat 3 FSPU..aku dah bayangkan kena repeat dah eco masa tu..siap dah terfikir nanti part6 nak masuk class mane sebab cik teh dah pesan jangan masuk class dia kalau repeat eco..hehe..average result ok la..sedih tu memang la sedih..tapi nak buat macam mane..takde rezeki lagi aku nak pegang balik title tu..takpe..ada lagi dua sem..go mira, go! (saje nak sedapkan hati...)

tu je..

w.n.a

No comments: