Tuesday, September 22, 2009

aidilfitri 2009.... :)











selamat hari raya aidilfitri 1430H!

p/s:
kami sekeluarga memakai pakaian sedondon warna merah untuk hari raya pertama..(nazmi, kita sedondon raya tahun ni.ahaks! :p )..baju aku tu ade kisah di sebaliknya tau..ape kisahnya, biar aku dan family je yang tahu..haha..dan kami perasan memang ramai orang bertemakan warna merah untuk first day raya tu..patut la abang aku susah benor nak cari baju melayu dia tu,,padanla, sape suruh pergi beli di malam raya!huhu..
dan warna orange tu theme untuk family aku dengan family Mok Lah.haha.dah la baju kitorang tu semuanya ade kembar masing-masing..kira macam boria la ni.hehe.dan yang paling best geng2 perempuan..haha..semuanya gila bergambar!dan jangan pelik dan hairan gambar2 untuk baju orange tu semuanya perempuan je.memang begitu tiap2 kali raya..ni je cucu-cucu perempuan arwah atuk dan nenek aku yang paling besar..yang lain kecik2 je..huhu..
so, begitulah hari raya kami untuk dua hari ini..another gambar?tunggu sambungannya..jeng..jeng..jeng!!!!! :D


w.n.a

No comments: