Friday, September 18, 2009

saya di rumah sekarang!hehe..rasa gembira yang amat sangat bila dah sampai rumah ni.rumah pun dah berwajah baru.kira semangat raya tahun ni up sikit la.haha.rezeki semua tu.huhu. balik pagi semalam my dad jemput dekat stesen bas Kota Bharu and sempat sahur kat rumah..after sahur, lepak tengok2 tv then sambung tidur sampailah ade suara2 halus dok panggil2 kat tepi telinga ni suruh bangun..yeahhh sarah and amirul rupenye..tapi sorry la anak2 sekalian, mak cik mu tadi tak larat sangat nak bukak mata..buat tak layan je diorang kejutkan tadi..hehe..mak cik sape la ni ek? :p

ohh ya, sebelum balik hari tu, ade berlaku sedikit ketegangan..and aku cuba nak settel kan tapi tidak mendapat sambutan.aku biarkan je..tapi aku agak tidak berpuas hati bila ada orang yang tidak tahu apa2, cuba nak membuat spekulasi sendiri dan berkelakuan seperti aku membuat salah yang besar terhadap mereka..sebab benda kecil, jadi macam ni..maybe aku kena berhati-hati bila bercakap lepas ni..keluar la ayat sesopan mane pon, kalau dah orang nak salah faham, salah faham jugak..siape la kita ni nak halang orang daripada nampak kesalahan kita ni..biarpun kesalahan mereka tu lagi teruk daripada kita.. -__-
...aku penat.aku tak larat..tolong jangan paksa aku makin jauh dengan korang....


di kesempatan ini, saya, wan noor amira binti wan ahmad ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua rakan2 dan seluruh umat islam. sepuluh jari saya susun memohon maaf jika ada terkasar bahasa, tersalah laku, terlajak kata, terburuk kelakuan, terlupa menjaga hati sepanjang tempoh kita kenal. :)




w.n.a

No comments: