Wednesday, September 9, 2009

atur, teratur, diatur,mengatur...

uiks..dah lama tak buat entry baru..serius cakap semenjak dua tiga menjak ni kehidupan aku dah macam ape dah.tidur tak payah cakap la, memang dah tak teratur..tidur lambat, bangun awal..mau nye tak sakit kepala..nak pulak bulan ramadhan ni..lagi la banyak je dugaan..huhu..hari ini je dari pagi sampai petang ade je dugaan kat aku ni.hehe.pagi terbabas waktu tidur..pergi kelas lambat,nasib baik cik teh tak bising..masuk kelas je, ade test..nasib baik open book test.tapi soalan membunuh jugak la.ok habis kelas eco,bergerak ke fakulti AC..ade kelas Measurement kat bilik ac114..sampai2 je, pintu dah kunci.ahhh sudah!cik ain dah ade kat dalam dan dia tak nak bukak pintu.aku tengok jam, baru 5minit lewat.dan bukannya sengaja pon nak pergi lambat..sempat la merempat kat luar kelas tu dekat 15min sambil berharap cik ain nak bukak pintu tu..dah la panas, bosan, rasa unfair pon ade..kitorang pon pergi lepak kat tangga je..si nazrul and syukri siap tulis surat lagi tapi tak mendapat respons pon.huhu.kiranya terkurus jugak la pahala puasa tadi.hehe..korang faham2 je la eh bila kita dalam keadaan macam tu..mulut tak boleh nak kawal. :p tunggu punye tunggu, siap gelak2 lagi kat tangga tu dengan orang2 yang senasib dengan aku, baru cik ain bukak pintu..sejam jugak la kami lepak2 kat situ sambil menganyam ketupat.haha.jam 12++ baru boleh masuk kelas.tu pon selepas disoal siasat oleh cik ain..huhu..next week kena cakap awal2 la dengan cik teh nak keluar awal. tak sanggup den jadi macam tadi lagi..kelas untuk petang tu berjalan macam biasa je..kelas constech 3jam..pergi bazar, sabar je la aku dengan abang yang jual air tu.punye la lama tunggu baru dapat.tu pon paling last aku dapat.nasib baik bila balik bilik, keadaan air anggur tu menepati citarasa aku.kira berbaloi la tunggu.hehe.
sudah hilang ayat yang nak ditaip dah. :|



p/s: risau takut orang salah anggap tindakan yang kita buat.. takut dikatakan mengambil kesempatan..patut ke?...



w.n.a

No comments: