Sunday, September 27, 2009

balik..

hye..
abang aku dah balik KL tadi..
aku pun dah kena balik perak esok..
isk..ikutkan hati ni, tak nak balik lagi..
tapi kena balik jugak..
aku ada tanggungjawab kat sana..cewwahh!

ni balik ni, agak2 ketegangan tu ade lagi ke?
masing2 buat tak tahu je..
masing2 tak buat pape nak pulihkan situasi..
baik aku, ataupun orang tu..
tapi, aku dah cuba tapi tak ade respons..
aku ke yang bermasalah sekarang ni?...
malas nak fikir.. :|


P/s: ni dah masuk enrty kedua aku cakap pasal situasi tegang ni..benda kecik je, tapi terlebih touching plak.sorry kalau buat kamu2 yang sudi baca blog aku ni bosan..tapi ni je medium yang aku rasa aku bebas berkata-kata..medium yang tak akan ade anasir2 luar campur tangan..sebab belum tentu ade yang akan faham ape yang berlaku.sebab aku sendiri pon kadang2 tak faham kenapa, bagaimana, macam mana and etc2 benda2 macam tu boleh berlaku..so, aku minta jangan la buat spekulasi sendiri..dan tolong jangan percaya sesuatu yang tidak keluar dari mulut aku sendiri..boleh?terima kasih atas kerjasama yang bakal anda semua berikan.. :)

w.n.a

No comments: